Veelgestelde vragen

Wat is het doel van deze website?

Dit is een demo-website van ons tennislessen-bestelsysteem. Het is een klantvriendelijk en volwaardig beheersysteem voor online bestellingen, facturatie, klantbeheer, marketing en promotie. Het is bedoeld voor tennisscholen die hun lespakketten voor de zomer en winter via dit systeem aan klanten kunnen aanbieden en verkopen. Indien u meer informatie wenst, en graag de Admin (beheersomgeving) wil zien, stuur dan een email naar contact@tennistrainen.nl en dan voorzien we u van inloggegevens.


Wat zijn de voordelen van dit systeem?

Als u van dit systeem gebruik maakt, heeft u al uw data in eigen beheer en kunt u onbeperkt tennisverenigingen en lespakketten toevoegen en verwijderen. Klant kunnen via dit klantvriendelijke systeem op eenvoudige wijze lessen bestellen en online afrekenen met onder meer iDEAL. Het systeem is overzichtelijk en houdt een duidelijk bestel- en facturatie-overzicht bij voor zowel de Admin als de klant. Als Admin kunt u per lespakket de dag en tijd vaststellen en indien nodig op later moment wijzigen, waarbij u de klant per email op de hoogte kunt stellen van de geplande lestijd.Als u kiest voor dit systeem, kiest u voor een voordelig, flexibel en veelzijdig systeem.


Hoe plaats ik een (test)bestelling?

Als u een account aanmaakt en inlogt, kunt u lespakket(ten) bestellen door deze in uw winkelwagen te plaatsen. Iedere bestelling op deze website is een testbestelling, dus u kunt gewoon bestellingen doorvoeren om te testen. Bij afrekenen kunt u kiezen voor Gespreide betaling of de betaalopties van betalingsverwerker Mollie. De betaalopties van Mollie zijn live zodat u precies kunt zien hoe dat werkt. Als u dit systeem in eigen beheer heeft, opent u een eigen Mollie-account waarbij betalingen direct naar uw eigen rekening gaan. Wij als leverancier van dit systeem, zitten dus niet tussen u en uw klant in; alle interacties en transacties gaan in een rechte lijn direct tussen u en uw klant.

Als u wilt testen en tegelijkertijd als klant en als Admin ingelogd wilt zijn, gebruik dan 2 verschillende browsers. Met Google Chrome logt u bijvoorbeeld in als Admin in de beheeromgeving, en met InternetExplorer of Mozilla Firefox logt u in als klant. Dat maakt het testen gemakkelijker.


Hoe test ik de test-planning van een dag en tijd voor een lespakket?

Nadat u bij ons logingegegevens voor de Admin hebt aangevraagd en heeft ontvangen, logt u in in de Admin-omgeving. Daar kunt u naar het menu Verkopen gaan en een bestelling bekijken (U kunt ook eerst zelf met een zelfgemaakt klantaccount een bestelling plaatsen, dan uitloggen als klant en vervolgens inloggen in de beheeromgeving). Onderaan bij de Bestelgegevens vindt u een sectie met de naam Tijdsvak. Bij de bestelling staan de tijdvakken weergegeven die de klant heeft aangegeven, en bij de sectie Tijdvak kunt u voor ieder lespakket selecteren op welke dag en welke tijd de les plaats moet vinden. Er is een tekstvak voor uw opmerkingen, en u vinkt "Informeer klant" aan. Als u dan op Opslaan klikt, wordt de tijd vastgelegd en ontvangt de klant een email en wordt de tijd weergegeven in diens account.